torsdag

Födelsedag!!!

Idag är det min födelsedag och det firar jag med att varken baka eller laga mat!! :)  Jag fick två fina bakböcker, Det bästa från Magnolia Bakery - New York och Festliga Tårtor - sockerkonst för alla. Och av barnen fick jag minicupcakesplåt och formar :). Eftersom jag inte hade önskat mig några presenter så blev jag lite smått överraskad när jag fick frukost på sängen och lite presenter. Älskade familj!!! Frukost på sängen mitt i veckan, det är vardagslyx i allra högsta grad!!!

Men det hindrar inte mina tankar att fundera på bakning och tårtdekorationer. I kväll ska jag göra blåbärsmousse och citronsmörkräm som jag ska fylla doptårtan med imorgon. Min brorsdotter Vera ska döpas på söndag och jag har fått äran att göra deras doptårta. Bilder på den kommer efter helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar