onsdag

Heavy Duty stuff - VILL HA!!!!

Vill ha, vill ha, vill ha.....

När jag bakar använder jag mig av en liten elvisp för att vispar ihop en smet, smörkräm eller liknande. Det är mycket tidsödande och tar så mycket mer tid än nödvändigt. Om jag hade haft en stående köksmaskin hade jag kunnat baka och skapa ännu mer. Nu går mycket av tiden åt att vispa de ingredienser som jag istället skulle kunna lägga på mitt skapande :)

Jag önskar mig därför en KITCHEN AID HEAVY DUTY för den verkar helt grym!!! Dessvärre stämmer inte priset överrens med min budget och jag får så snällt drömma vidare.... :)

Är det någon som har denna maskin och kan övertala mig att den inte är nödvändig i ett kök, be my guest!

Bild är lånad från Bagaren&Kocken

2 kommentarer:

  1. hehehehhe faktiskt min största dröm oxå och ha en kitchen aid,den är så klockren.själv har ja en assistent orginal som ja vann,skulle aldrig heller ha råd och köpa men drömma får man visst göra ett bra tag till.

    SvaraRadera
  2. Gud, jag hade blivit överlycklig om jag vunnit något över huvudtaget! Har aldrig turen på min sida :) Men som sagt, dream on!!!

    SvaraRadera