torsdag

Vad göra??

Tårtorna jag gör nu kommer att vara de sista tårtorna jag gör på ett tag framöver. Möjligen kommer en och annan tårta dyker upp. För mig är en tårta är nästintill ett projekt, det är inget jag bara "slänger ihop" på en eftermiddag. Det går åt många timmar till förberedelser, research, planering och dekoration till en tårta. Jag lägger i stort sett all min lediga tid på att skapa en tårta vilket i sin tur leder till att jag inte hinner med mig själv.

Jag tycker verkligen om att göra tårtor och skulle vilja hålla på med detta på heltid om jag hade möjlighet till det. Jag har dock ett heltidsjobb, två små barn och en sambo och det är först och främst dem som behöver min fulla fokus och uppmärksamhet. Förutom mitt välbefinnande så finns det så mycket annat jag skulle vilja utforska inom bakningens värld och framöver kommer detta istället läggas upp på min blogg och facebook-sida Cakes by lillan

Jag hoppas att ni fortsätter följa mig trots att det inte dyker upp lika många tårtor framöver! :)

Kramar till er alla!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar